EN
Strona domowa

klocków jest naprawdę dużo. my wiemy jak je układać.

Budowa skutecznego wizerunku jest jak zabawa klockami. W wypadku wielu agencji klocki są przypadkowe a konstrukcja nie przynosi korzyści. red Jungle odróżnia to, że wiemy jak je do siebie dopasować. Zaufaj nam.
  • projektowanie logotypów,
  • budowa ksiąg znaku okreslających reguły zastosowania logotypu,
  • projektowanie materiałów firmowych takich jak papeteria, wizytówki itd,
  • reklama zewnętrzna,
  • drukowane materiały reklamowe takie jak ulotki, foldery katalogi produktowe,
  • budowa stron internetowych
  • marketing internetowy
  • budowa wizerunku firmy na portalach społecznościowych
  • budowę społeczności na portalach społecznościowych,
  • obsługa kampanii typu PPC.

Pomagaliśmy budować wizerunek takim klientom jak:

Schultz Seating Poland to polski oddział jednego z największych na świecie producentów krzeseł i foteli.

W zakres naszych obowiązków weszło przygotowanie kompletu materiałów identyfikujących firmę klienta na międzynarodowych targach meblowych.



W 2008 roku opracowaliśmy autorski system zarządzania procesem wydruku oraz obiegiem materiałów DTP.

System obniża koszty zarządzania procesem wydruku oraz oszczędza nerwy. A to chyba najważniejsze w pracy agencyjnej.



Dla WSEIA w Bytomiu zbudowaliśmy stronę WWW promującą ofertę uczelni oraz przygotowaliśmy komplet  materiałów promocyjnych.

Nasze działania były ukierunkowane na zwiększenie zainteresowania kierunkami inżynierskimi oferowanymi przez uczelnię.

Krajowy Związek Pracodawców Branży Geologicznej zajmuje się kształtowaniem warunków dla efektywnego udziału przedsiębiorstw geologicznych w racjonalnym wykorzystaniu zasobów naturalnych.

My efektywnie zbudowaliśmy jego wizerunek.

Imagine Park to doskonały teren inwestycyjny o znakomitej lokalizacji przy węźle Bytom autostrady A-1.  Dla Firmy wykonaliśmy wizerunkową stronę internetową opartą o nowoczesny design.



Czeski hotel, kierując swoją ofertę na polski rynek, nie bez powodu zdecydował się na usługi naszej agencji reklamowej.

Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie materiałów składających się na podstawy wizerunku oraz przeprowadzenie akcji promującej hotel.



Akademia zajmuje się prowadzeniem zajęć dla dzieci w szerokim zakresie wiekowym. Przedsięwzięcie jest o tyle ciekawe, że zajęcia prowadzi kadra wykładająca na uczelni wyższej.

Wszystkie zaprojektowane przez nas materiały musiały mieć charakter przeznaczony dla dzieci.

Stworzyliśmy  wizerunek wydawnictwa, które szybko zdobyło znaczące udziały w rynku publikacji podatkowych. W ramach prac zbudowaliśmy pełne CI oraz kanał dystrybucji produktów online.

Położyliśmy nacisk na spójność wizerunku z kanałami sprzedaży.



Budowa kompletnego wizerunku dla firmy zajmującej się doradztwem podatkowym to tylko pozornie łatwa sprawa.

Chcieliśmy stworzyć wizerunek daleki od szablonowego, a jednocześnie zgodny z kodem wizualnym branży.



Audio Med  jest nowoczesną firmą oferującą kompleksowe rozwiązywanie problemów ze słuchem oraz wysokiej klasy sprzęt medyczny.

Aby ułatwić klientom dotarcie do pełnej oferty firmy wykonaliśmy szereg prac składających się na nowy spójny wizerunek.

Spółka zajmująca się projektowaniem, produkcją i dostarczaniem zaawansowanych technologicznie rozwiązań telematycznych.

Firma współpracowała wcześniej z agencjami reklamowymi, jednak szukała takiej, która wychodziłaby z inicjatywą do klienta.

W ramach działalności społecznej przygotowaliśmy projekty identyfikacji wizualnej dla Fundacji Gniazdo.

11 października  2012 uczniowie tyskich szkół ponadgimnazjalnych a także chętni mieszkańcy wzieli udział w grze miejskiej poświęconej tematyce lokalnej aktywności społecznej.

Z przyjemnością informujemy, że byliśmy partnerem tej akcji.

Od 2010 roku dbamy o wizerunek Górnośląskej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach.

Nasze działania przynoszą wymierny efekt - bardzo dobry nabór studentów mimo trudnego i bardzo konkurencyjnego rynku.

Półrocznik popularny wydawany przez Górnośląską Wyższą Szkołę Pedagogiczną im. Kard. Augusta Hlonda w Mysłowicach.

Całościowe spojrzenie na stworzenie wizerunku gazety: od opracowania jej designu oraz opieki redakcyjnej po kompleksowe działania promocyjne w Interncie. Jesteśmy dumni z przejrzystości projektów, nowoczesnych rozwiązań i skuteczności naszych działań.

Dla firmy AC Chemia wykonaliśmy komplet prac składających się na kompleksową budowę nowego wizerunku – od zdjęć zakładu produkcyjnego zaczynając, a na komplecie materiałów promocyjnych kończąc.



Hume Doors and Timber powierzyło nam zaprojektowanie ekskluzywnego wizerunkowego katalogu drzwi.

Z zadania wywiązaliśmy się znakomicie. Katalog oparliśmy na autorskich zdjęciach i oryginalnych pomysłach.

Dla dystrybutora szwajcarskich czekoladek przygotowaliśmy słodki logotyp oraz bajecznie kolorowe materiały reklamowe.

Oprócz tego zaprojektowaliśmy opakowania tak, aby słodycze zyskały odpowiednią oprawę.

Dla Nicotti przygotowaliśmy serię projektów linii produktowej dla kobiet oraz dla mężczyzn.

Oprócz logotypów skupiliśmy się na stworzeniu grup produktów wyróżniających się nieszablonowymi projektami graficznymi.

Na zlecenie Głównego Instytutu Górnictwa wykonaliśmy stronę oraz logotyp dla projektu Scenariusze 2050.

Celem projektu jest wsparcie strategii przestrzennego zagospodarowania regionu i subregionów.

Dla firmy Tribag s.a. wykonaliśmy komplet wizerunkowych zdjęć prezentujących kopalnie, projekt designu strony www oraz ekskluzywny kalendarz.

Nasze projekty idealnie zgrywają się z obszarem działalności klienta.

Wizerunek firmy Glamour Event to w całości nasze dzieło. Dla klienta przygotowaliśmy kompletne CI począwszy od logotypu a skończywszy na materiałach drukowanych.

Efekty? Znakomite!

Dla Górnośląskich Kancelarii Adwokackich stworzyliśmy kompletny projekt wizerunku.

Zaczeliśmy od dokładnej analizy firmy, jej konkurencji a potem zaproponowaliśmy konkretne i skuteczne rozwiązania.